ساخت مدال ساخت مدال

ساخت بج سینه، تندیس، پلاک، مدال و شیلد | گروه تولیدی نشانه ساز

آشنايي با مدال صلح المپيك2012لندن

 

 در سال 2012 ميلادي مصادف بود با برگزاري المپيك كه در شهر لندن برگزار شد و شعار المپيك در آن سال صلح در جهان نام گرفته بود . در ايران نيز مدال صلح المپيك توسط تيم نشانه ساز به سفارش كميته ملي المپيك طراحي شده و با ظرافت و دقت بسيار بالا ساخته شد.
 ساخت مدال صلح المپيك۲۰۱۲ لندن با بهره گيري از تيم طراحي مجرب و  مدل سازي(كليشه) فوق پيشرفته و دقيق كه توسط اين مجموعه در سه رنگ زرد، نقره و برنزي توليد شده است.
متريال (جنس) مواد استفاده شده در اين مدال ها زاماك است و در سه مدل آبكاري طلا، نقره و برنز به توليد رسيده است. همچنين در اين پروژه بند اختصاصي براي اين مدال ها نيز توسط مجموعه تبليغاتي نشانه ساز طراحي و ساخته شده است.
يكي از مهمترين عواملي كه در قيمت نهايي يك مدال تاثير اساسي و مستقيم دارد عبارت است از نوع طراحي و وزن مدال ، هرچه وزن مدال بيشتر باشد براي ساخت مدال از ماده اوليه بيشتري استفاده شده است وبالطبع قيمت آن افزايش مي‌يابد. 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/10 ساعت: ۱۱ توسط:neshanehsaz :

آشنايي با مدال پنجمين دوره مسابقات جهاني واترپلو آقايان

 

پنجمين دوره مسابقات جهاني واتر پلوآقايان از 24 لغايت 27 ماه مي( سوم خرداد لغايت ششم خرداد) سال 2015 ميلادي(1394شمسي) درايران- تهران در ورزشگاه شهيد شيرودي برگزار شد.

به گفته رييس فينا اين مسابقات قرار بود با حضور 12 كشور ( 4 كشور از قاره آمريكا، 4 كشور از قاره آسيا،2 كشور ازقاره اروپا و 2 كشور از قاره آفريقا برگزار گردد.) و با توجه به استراتژي فينا(فدراسيون جهاني شنا) در اتخاذ سياست‌هاي مربوط به رشته‌هاي آبي كه اصل بر يكپارچگي، اتحاد و ايجاد فرصت و موقعيت يكسان براي تمام كشورهاي عضو فينا استوار است. هدف از برگزاري مسابقات جهاني توسعه شنا فراهم كردن فرصتي مناسب براي دوازده كشور است،كه بتوانند در فضايي عادلانه با تيم هايي در سطح خودشان رقابت كنند.

اين مسابقات در نهايت با حضور10 كشور شامل اندونزي،اروگوئه، تونس،آذربايجان،كويت، مراكش،اتريش، مالت، گواتمالا و ايران برگزار گرديد.

ساخت مدال ورزشي اين مسابقات به سفارش فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلوي جمهوري اسلامي ، توسط شركت تبليغاتي نشانه سازبه شكلي زيبا طراحي و ساخته شد.

متريال (جنس) مواد استفاده شده درساخت اين مدال ها از زاماك است و در سه مدل آبكاري طلا، نقره و برنز و براي اهداء به نفرات اول، دوم و سوم به توليد رسيده است.

لازم به ذكر است كه اغلب مدال هاي ورزشي داراي ظاهري دايره اي شكل بوده و از جنس فلز ساخته مي شوند كه به واسطه يك بنديا روبان زيبا به گردن برگزيدگان مسابقات ورزشي و غير ورزشي آويخته مي شود.

مدال ورزشي داراي انواع ديگري نظير شيلد( مدال جعبه اي) و مداليوم ( مداليون) است.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/27 ساعت: ۱۰ توسط:neshanehsaz :